Digikanavat ja digimarkkinointi

Myyntisuppilo ja sisältötuotanto

Sininen meri ja kilpailijat

KENELLE

nämä koulutukset ovat:

STARTTAAVAT YRITYKSET

Vaikea houkutella asiakkaita Haluat rakentaa voittoa digistrategian avulla Et tiedä mistä aloittaa

MIKROYRITYKSET

Haluat kasvattaa asiakasvirtaa Haluat vahvista kilpailukykyä ja nostaa arvoa omalle tuotteelle

PK-YRITYKSET

Haluat rakentaa tehokkaan myyntiorganisaation yrityksen sisällä digitaalisen strategian avulla

YKSINYRITTÄJÄT JA NAISYRITTÄJÄT

Markkinointi ei toimi, vaikka yrittänyt kaikkea Et tiedä kuinka saada lisää seuraajia digikanavien avulla

yrityksestä

Haluamme esitellä uuden teknologian Digitaalisessa strategiassa. Koulutuspaketti nimeltä ”Digipraktiikka”. 

Koulutuksen tavoitteena on auttaa pien- ja mikroyrityksiä menestymään digistrategian avulla. Koulutuksien periaate on opettaa yrittäjää rakentamaan itse tehokasta digitaalista strategiaa nollasta sekä tehostaa jo olemassa olevaa myyntistrategiaa, niin että kaikki kanavat myyvät yrityksen puolesta ja sisäisen myyntisuppilon kautta. 

Elena Sonne

Elena Sonne tmi on asiantuntijayritys, jonka tavoitteena on auttaa mikroyrityksiä menestymään.

Minulla on yli 10 vuoden kokemus liiketoiminnan rakentamisesta, taloushallinnosta, yritysrahoitustehtävistä ja yritysprosessien optimoinnista.

Liiketoiminnan kehittäminen yrityksissä on erityisen kiinnostavaa. Olen ollut kymmenien yritysten menestyksen takana ja ohjeistanut kuinka kehitys ja markkinointi onnistuu.

Annan konkreettiset faktat, miten pystyy kasvattamaan myyntiä digistrategian avulla tuloksellisesti oman kokemukseni ja koulutukseni kautta.

paja

Elena sonne
Toimistusjohtaja

Yrittäjä 13 vuotta, toimitusjohtaja
Kouluttaja ja koulutuksien tekijäoikeudet

Janita Tiihonen
Assistentti

Naisyrittäjät, toiminimet, koulutuksen kuraattori

MYYNTISUPPILO JA DIGITAALINEN STRATEGIA YRITYKSILLE

Kaikki koulutukset ovat nykyaikaisesta Inbound- markkinoinnista, yrityksen viestinnästä ja digitaalisesta strategiasta. 

 

KOULUTUSPAKETTI ”DIGIPRAKTIIKKA YRITYKSELLE” 

Digimarkkinointi ja myyntien kasvattaminen 2 viikossa

KOULUTUKSET:

Moduuli 1

Yrittäjän epäilyt ja tavoitteet. Yrityksen alkupisteen analyysi ja ensimmäiset askeleet digisuunnitelmaan.

  • Omien haasteiden, epävarmuuden tunnistus.  
  • Alkupisteen analyysi (käydään läpi kaikki yrityksen digikanavat). Puutteiden analyysi. Mitä voimme tehdä juuri nyt? Miten korjataan tilannetta?   
  • Miten poistettaan omaa sisäistä kritiikkiä
  • Myyntisuunnitelma, kolmen skenaario ”min-ok-max” 
  • Asiakkaiden palautteet ja kokemukset, kerätään paperille

KESTO 2 PÄIVÄÄ (TEORIA JA PRAKTIIKKA) 

Tuloksena: Yrittäjä osaa itse tunnistaa omat heikkoutensa ja pystyy helposti analyysin jälkeen suorittamaan tarvittavat toimenpiteet liiketoiminnan parantamiseksi.

Moduuli 2 

Sininen meren strategia ja asiakkaiden salaisuudet

  • Kilpailijoiden analyysi. Sinisen meren strategia. Sininen meren strategian rakentaminen omalle yritykselle.
  • Asiakkaiden ostomotivaatiot ja ostopsykologia. 
  • Asiakkaiden avatarit, profiilit. Missä kanavissa eniten viihtyy
  • Miten tunnistetaan kohderyhmät? Kohderyhmien segmentointi.
  • Kuka on yrityksen ideaalinen asiakas?
  • Asiakkaan vastaväitteiden voittaminen myyntiprosessissa. Miten vastataan eri tilanteissa.

KESTO 3 PÄIVÄÄ (TEORIA, PRAKTIIKKA JA WEBINAARI ”KYSYMYS-VASTAUS”) 

Tuloksena: Sinisen meren strategian avulla yrittäjä tietää mihin täytyy panostaa kilpailukyvyn parantamiseksi. Tunnistaa omat kohderyhmät, heidän kipupisteensä ja osaa helposti rakentaa asiakkaille ratkaisut heidän ongelmiinsa.

Moduuli 3

Myyntitarjous, josta ei voi kieltäytyä

  • Miksi ostaisin sinulta enkä kilpailijaltasi?
  • Miten rakennettaan myyntitarjouksia, joista kohdeyleisösi on erittäin vaikea kieltäytyä?
  • Strategia ”Ennen – ostoaikana – Oston jälkeen”
  • Huippuvaikutus ostoksesta, miten saadaan (vaikka tavallinen liiketoiminta)?

KESTO 2 PÄIVÄÄ (TEORIA JA PRAKTIIKKA) 

Tuloksena: Yrittäjä saa vastaukset: Mitä asiakas oikeasti haluaa, missä asiakkaat voi tavoittaa ja miten triggeri toimii. Mitä palveluratkaisua voi tarjota, että saadaan VAU-efekti.

moduuli 4

Sisältömarkkinointi-1

  • Kysynnän arvioinnin keinot
  • Myyntisuppilon perusteet
  • Myyntisuppilo ja sisältömarkkinointi. Missä ja miten rakennettaan.
  • Blogien, julkaisujen ja postauksien teemat. 
  • Hakukoneoptimointi. Avainsanat, lauseet, teemat puoleksi vuodeksi. ADS Manager.

KESTO 2 PÄIVÄÄ (TEORIA JA PRAKTIIKKA) 

Tuloksena: Yrittäjä tietää mikä on myyntisuppilo ja hyödyntää sitä kanavillaan. Kaikki kanavat toimimaan kokonaisuutena ja myymään yrityksen puolesta.

moduuli 5

Sisältömarkkinointi-2

  • Miten rakennettaan asiakkaan luotettavuutta? Yrityksen brändi
  • Myyntisuppilo ja sisältö. Missä ja miten rakennettaan.
  • Triggerit
  • Piilevien myyntien rakenteet
  • Myyntisuppilon käyttöönotot. Harjoittelut.
  • Asiakkaan kipupisteet.

KESTO 2 PÄIVÄÄ (TEORIA JA PRAKTIIKKA) 

Tuloksena: Yrityksen brändäys ja asiakkaan luottamuksen saaminen. Oikeanlaiset postaukset puoleksi vuodeksi valmiiksi. 

moduuli 6

Inbount-markkinointi. Kassakriisi tulossa, kuinka toimia? 

  • Huokauksen periaatteet yrityksen ympärillä
  • Asiakkaan höydyt ostoksesta
  • Myyntien tekstien formulat
  • Yrityksen arvojen kartta
  • Myyntien kehittäminen ja kasvattaminen.

KESTO 2 PÄIVÄÄ (TEORIA JA PRAKTIIKKA) 

Tuloksena: Maksullisen mainonnan rakentaminen, jotta saadaan tarvittaessa nopeasti myyntiä. Kampanjoiden perusteet. Hiljaisen sesongin ennakointi ja toimenpiteet. Vuosikellon perusteet ja hyödyntäminen.

moduuli 7

Oikeat viestintäalustat kohderyhmille. Sähköpostimarkkinointi.

  • Alustojen ja kanavien analyysit
  • Mitä toimintoja Facebook ja Instagramin kanavilla pitää olla
  • Miten toimii Linkedln kanava
  • Erikoisuus YouTube ja Pinterest kanavilla
  • Venäläiset kohderyhmät
  • Mitä voi delegoida ja mitä kannattaa tehdä itse.
  • Maksullinen mainonta Facebookissa ja Instagramissa, kampanjat
  • Sähköpostimarkkinointi.

KESTO 2 PÄIVÄÄ (TEORIA JA PRAKTIIKKA) 

Tuloksena: Yritys tietää mistä etsiä asiakkaita ja hyödyntää tietoja. Milloin käyttää maksullista mainontaa ja miten. Maksullisen mainonnan hyödyt ja paras vaihtoehto yrittäjälle.

Moduulit / Koulutukset voi ostaa erikseen tai kokopaketin kerralla.
Jokainen moduuli on yksilöllinen ja kattaa täysin tietyn aiheen laajalla digitaalisen markkinoinnin alueella.
Jos ostat kokopaketin kerralla – ensimmäinen moduuli tulee ilmaiseksi. 
Paketin hinta on 999,00 euroa + ALV 

LOPPUTULOKSENA

Yrittäjä itse osaa rakentaa omanpolun digimarkkinoinnissa kouluttajan opastuksella 

 

Kilpailukyvyn parantaminen

Yrittäjä osaa parantaa yrityksen kilpailukykyä, sinisen meren strategian avulla. Yrittäjä osaa nostaa arvoa omalle tuotteelle tai palvelulle.

Myyvät digikanavat

Tietää missä kanavissa potentiaaliset asiakkaat ovat ja hyödyntää sen mukaan oikeat digi- ja somekanavat. Osaa rakentaa ja päivittää digikanavia sillä tavalla, että ne myyvät yrityksen puolesta.

Sisältömarkkinointi

Osaa rakentaa jokaisessa kanavassa sisältömarkkinointia, joka sisältää myyntisuppilot.

Vau efekti

Osaa viestittää asiakasryhmille tuotteista tai palveluista niin, että potentiaaliset asiakkaat kiinnostuvat heti.

Asiakkaiden salaisuudet

Tietää missä digikanavissa asiakkaat ovat ja tietää mitä asiakkaat haluavat juuri nyt.

Mainoskampanjat

Osaa mitata verkkosivujen ja digikanavien konversiota ja dataa. Sitä kautta osaa suunnitella, rakentaa ja optimoida mainoskampanjat.

lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyt Tietosuojakäytännön