fbpx

digityöpajat

yrityksen digimarkkinoinnissa kehittämispolku

Haluatko kasvattaa myyntejä ja rakentaa omaan brändiin liittyvän digitaalisen strategian yrityksellesi?

Osallistu digimarkkinoinnin työpajoille ja perehty osa-alueisiin: 

kohderyhmien määrittely ja asiakkaiden hankinta

Kaikki kohderyhmistä . Missä liikkuu, miten tavoittaa ja minkälainen sisältö heitä kiinnostaa?

Yrityksen brändistrategian määrittäminen

Miten nostetaan brändiä ja luottamusta yritykselle. Millainen markkinointi tuo myyntituloksia?

Strateginen sisältö ja sisältösuunnitelmat

Myyntisuppilo ja sisältömarkkinointi. Missä ja miten rakennetaan vuosikelon mukaisesti.

mainoskampanjat ja digitaaliset kanavat

Maksullisen facebook- ja google-mainonnan perusteet. Verkkosivujen ja somekanavien sisällöt.

Digityöpajassa rakennetaan myyvän sisällön strategia.
Sisältösuunnitelma tehdään puoleksi vuodeksi ja saat käyttöön paljon materiaalia, joten Digityöpajan jälkeen ei jää kysymyksiä, mitä kirjoitetaan, että asiakas kiinnostuisi ja vielä ostaisi.
Lopuksi Laitetaan kuntoon digikanavia ja verkostoidutaan, saadaan toisilta palautetta ja huomioita.

Koulutuksen sisältö:

TÄMÄ VERKKOKOULUTUS ON SINULLE, JOS:

Ihmettelet, miksi verkkosivut tai somekanavat eivät tuo haluttuja tuloksia, vaikka teit mielestäsi kaiken tarvittavan

Vierastat sanaa markkinointi, koska tämä alue on sinulle todella vaikeaa, etkä tiedä mistä aloittaa

Ei ole tarkkaa suunnitelmaa: koska myydään ja miten markkinoidaan somekanavien kautta

Tunnet paljon epävarmuutta omista digimarkkinoinnin kyvyistäsi

kouluttaja - Elena Sonne

 

Elena Sonne on asiantuntija, jolla tavoitteena on auttaa mikro- ja

PK-yrityksiä menestymään digimarkkinoinnin ja digitaalisen strategian avulla

-> 14 vuoden kokemus liiketoiminnan rakentamisesta, taloushallinnosta, yritysrahoitustehtävistä ja yritysprosessien optimoinnista

-> 9 yrityksen menestyksen takana 

-> 6 kansainvälistä tutkintoa takana 

-> 14 vuotta opiskelua 3 maassa

-> Yrittäjä-jäsen vuodesta 2009

DIGITYÖPAJAN OHJELMA JA JÄRJESTELY

1 PÄIVÄ

ALKUPISTEEN ANALYYSI JA MYYNTISUUNNITELMA

  • Tutustuminen ja verkostointi, esittelykierros
  • Keskustelu: Miten analysoidaan omat kanavat, vastaako sisältö yrityksen liikeideaa?

  • Luento: Miten rakennetaan ostopolku asiakkaalle digikanavalla

  • Keskustelu: Virheiden korjaus omilla kanavilla

  • Kotitehtävät: Opastus 

  • Kysymykset

    Sähköiset materiaalit käyttöösi: 

    1. Koulutuksessa käytetyt materiaalit (tallenteet)
    2. Digikanavien tavoitteet, myyntisuunnitelma ja parannuksien suunnitelma
    3. Koulutuksessa käytetyt materiaalit (tallenteet)

Tuloksena: Yrittäjä osaa itse tunnistaa omat heikkoutensa ja pystyy helposti analyysin jälkeen suorittamaan tarvittavat toimenpiteet liiketoiminnan ja myynnin parantamiseksi.

                                                       2 PÄIVÄ

Sinisen meren strategia ja asiakkaiden salaisuudet

  • Sinisen meren strategiaan tutustumalla selvitetään mihin täytyy panostaa kilpailukyvyn parantamiseksi
  • Omien kohderyhmien tunnistaminen, miten selvittää asiakkaan ongelmat ja vastata niihin oman tuotteen tai palvelun kautta
  • Mikä vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen? Sukupolvien ostomotivaatio ja maslow tarvehierarkiaan sekä ostopsykologiaan tutustuminen
  • Keskustelua ja kysymyksiä

Sähköiset materiaalit käyttöösi: 

  1. Excel taulukot: kilpailija-analyysista ja kohderyhmien segmentoinnista 
  2. Koulutuksessa käytetyt materiaalit (tallenteet)

Tuloksena: Sinisen meren strategian avulla yrittäjä tietää mihin täytyy panostaa kilpailukyvyn parantamiseksi. Tunnistaa omat kohderyhmät, heidän kipupisteensä ja osaa helposti rakentaa asiakkaille ratkaisut heidän ongelmiinsa.

3 päivä

Sisältö- ja somemarkkinointi

  • Sisällöntuotanto ja myyntisuppilo
  • Orgaanisen näkyvyyden saaminen
  • Triggerien käyttö ja piilevä myynti
  • Brändäyksen edut
  • Keskustelua ja kysymyksiä

Sähköiset materiaalit käyttöösi: 

Koulutuksessa käytetyt materiaalit (tallenteet)

    1. Myytävien tekstien kaaviat
    2. Yleistriggerien lista
    3. Sisältösuunnitelma verkkosivuille ja somekanaville 
    4. Koulutuksessa käytetyt materiaalit (tallenteet)

Tuloksena: Yrittäjä tietää mikä on myyntisuppilo ja hyödyntää sitä kanavallaan. Sen mukaisesti pystyy nostamaan orgaanista näkyvyyttä somekavilla, kirjoittaa myyviä tekstejä, jotka ovat mielenkiintoisia lukea ja osaa viestitellä yrityksen brändistä. Kaikki kanavat toimimaan kokonaisuutena ja myymään yrityksen puolesta

Työpajat järjestetään Teams alustalla verkkokoulutuksena, 
Työpaja sisältää kolme tapaamiskertaa, joiden kesto on  3-4 h / kerta

AJANKOHTA JA HINTA 

DIGITYÖPAJAN PÄIVÄT: 2.9.2021, 10.9.2021 JA 17.9.2021 KLO. 14.00

HINTA: 89 EUROA + ALV (24 %)

Saat 10% alennusta, jos maksat Holvi-verkkokaupassa! Linkki Holviin tulee ilmoittautumisen jälkeen sähköpostiisi.

Ilmoittautuminen ja peruutukset: 
viimeistään pe 27.8. 
Peruuttamatta poisjääneiltä laskutetaan puolet kurssin hinnasta.
Minimiosallistujamäärä 2 hlöä. Maximiosallistujamäärä 15 hlöä.

Työpajan jälkeen saat sähköiset materiaalit käyttöösi

  • Kuukauden sisältösuunnitelmamalli, joka sisältää valmiiksi myyntisuppilon.
  • Triggerien malli listan 
  • 50 teemaa esimerkkipostauksista
  •  Koulutuksessa käytetyt materiaalit
  • ANSVA ja AIDA myyntipostauksien ja blogien myyntikaavat esimerkkeinä opas.

DIGITYÖPAJAN JÄLKEEN:

Kilpailukyvyn parantaminen

Yrittäjä osaa parantaa yrityksen kilpailukykyä, sinisen meren strategian avulla. Yrittäjä osaa nostaa arvoa omalle tuotteelle tai palvelulle.

Myyvät digikanavat

Tietää missä kanavissa potentiaaliset asiakkaat ovat ja hyödyntää sen mukaan oikeat digi- ja somekanavat. Osaa rakentaa ja päivittää digikanavia sillä tavalla, että ne myyvät yrityksen puolesta.

Sisältömarkkinointi

Osaa rakentaa jokaisessa kanavassa sisältömarkkinointia, joka sisältää myyntisuppilot


Lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyt Tietosuojakäytännön