Tunnetko tarvitsevasi apua digikanaviesi kanssa? Järjestän yksityisiä oppitunteja yrittäjille, joilla syvennytään aihealueisiin, joilla tuen tarve on suurinta.

Oppitunnilla suoritettaan yhden kanavan analyysi.
Vaihtoehtoja suomalaisille kohderyhmille on Facebook, Instagram tai LinkedIn.
Venäläisille kohderyhmille on Instagram ja VK (Vkontakti)

OPPITUNNIN TAVOITTEET

  • Somekanavan analyysin suorittaminen ja asiakkaan ostopolun mittaaminen
  • Parannustoimintoja kanavassa:

 Tiedot yrityksestä, löydettävyys, valikoimat, avainsanat.

  • Perehtyminen kanavan teknillisiin ominaisuuksiin 
  • Orgaanisen näkyvyyden sisällön mahdollisuuksien oppiminen 
  • Maksullisen näkyvyyden vaihtoehtoja ja kampanjan periaatteet

OPPITUNNIN SISÄLTÖ

Somekanavat yrityksesi kohderyhmän perusteella

Mistä kanavasta yrityksen kohderyhmä löytyy? Oppitunnin osiossa määritellään yritykselle kohderyhmiä ja etsitään yrityksen kohderyhmä kanavasta. Valitaan yksi kanava analyysiä ja tutkimusta varten.

  • Somekanavan analyysi ja ostopolun mittaaminen

Analyysin pohjalta voi määritellä somekanavalle höydyllistä käytäntöä. Asiakkaan ostopolun mittaaminen antaa selvityksen, onko kanavalla yrityksellä selkeät ostomahdollisuudet vai käyttääkö yritys kanavaa ainoastaan toiminnan mainostyökaluna? Tehdään lista parannustoimista.     

  •   Teknilliset ominaisuudet

Jokaisessa kanavassa on omat teknilliset ominaisuudet ja salaisuudet. Kun valitaan yritykselle oikea kanava, perehdytään sen teknillisiin toimintoihin.

  •  Orgaaninen näkyvyys

Miten saadaan orgaanista näkyvyyttä sisällön avulla. Käydään läpi millainen sisältö kiinnostaa ja mitä kautta voi lisätä orgaanista näkyvyyttä.

  • Maksullisen mainonnan kampanjat

Jokaisessa kanavassa on omat maksullisen kampanjan rakenteet. Osiossa tulee niistä tietoa.

KENELLE OPPITUNTI ON TARKOITETTU?

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille ja yritysorganisaatiolle, jos:

Ei ole tietoa, mitä toimintoja digikanavilla on oltava

On halu varmistaa, että on oikeat alustat käytössä yrityksessä

Halua hyödyntää kaikki somekanavan mahdollisuudet ja rakentaa oikealla tavalla asiakasvirtaa somemarkkinoinnin avulla

OPPITUNNISTA

PAIKKA

Oppitunti tapahtuu joko Skypen tai Teamsin välityksellä. Oppitunnille kuuluu ennakko- ja kotitehtäviä sekä sähköisessä muodossa materiaalia.

KOULUTTAJA

Elena Sonne kouluttajalta

VARAUS TAI TILAUS

Puhelimen / sähköpostin ennakkovarauksella tai verkkosivun avulla, täyttämällä alla oleva taulukko

OPPITUNNIN KESTO

1,5 – 2 h

SÄHKÖISET MATERIAALIT

Ennakkotehtävät: 

  • Ennakkokysymykset yrityksen somekanavista ja asiakaskunnasta
  • Tuotteen / palvelun kuvauskaavio

Materiaalit oppitunnin jälkeen:

  • PDF-tiedosto koulutuksen materiaalista: ”Somekanavan teknilliset ominaisuudet”, ”Orgaaniset ja maksulliset keinot” ja ”Mainoskampanjan rakenteet” 
  • Asiakasavatar ja kohderyhmät
  • Sisältösuunnitelmat

HINTA

99,00 euroa + ALV

***Alennus 10% hinnasta, jos maksat Holvi-verkkokaupasta! Linkki Holvin verkkokauppaan lähetetään ”Vahvistus” – sähköpostilla

TULOKSENA OPPITUNNILTA:

Tiedät mistä etsiä asiakkaita ja hyödyntää tietoja

Käytössä oikeat digikanavat ja kaikki puutteet niillä on korjattu

Tiedät milloin käyttää maksullista mainontaa ja milloin orgaanista ja miten

VARAA AIKA

Lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyt Tietosuojakäytännöt

Lisää tietoa: Puh. 0400 624 781 ja sähköposti elena@elenasonne.com