Tule koulutukseen rakentamaan kiinnostavaa ja myyvää sisältöä omalle yritykselle, joka tuo asiakasvirtaa digikanavien avulla

Oppitunnilla käydään läpi myyntisuppilon perusteita ja miten sitä hyödynnetään omilla digikanavilla. Rakennetaan brändiratkaisua verkkosivuille ja suunnitellaan  somekanaville sisältöä puoleksi vuodeksi. Tehdään teemalistoja hyödyllisistä, viihdyttävistä, brändi, myynti ja piilevä myynti postauksista.

OPPITUNNIN TAVOITTEET

Koulutuksen tavoitteena on oppia:

  • Miten arvioidaan oman tuotteen tai palvelun kysyntää
  • Miten voi helposti tuottaa kohderyhmiä kiinnostavaa sisältöä digikanaville
  • Mikä merkitys triggerillä on?
  • Miten hyödynnetään erilaisia myyntikaavoja myyntitekstissä
  • Opastus myyntisuppilon käytöstä digikanavillasi

OPPITUNNIN SISÄLTÖ

  • Myyntisuppilon perusteet

Myyntisuppilo on ihan yksinkertainen prosessi, joka auttaa yritystä muuttamaan kylmät kävijät kuumiksi liideiksi, eli asiakkaaksi. Myynti suppilo voi olla 4–6 vaiheinen riippuen yritystoiminnasta. Lisätietoa saat tuoreesta blogista https://www.elenasonne.fi/myyntisuppilo/

  • Yrityksen kohderyhmät

Yksinkertaisesti markkinoinnissa on kyse ihmisistä. Siitä, että asiakas haluaa tuntea ja luottaa yritykseen. Mitä enemmän asiakas luottaa yritykseen, sitä nopeammin päädytään ostopäätöksen. Tähän päästäkseen tärkeintä on määrittää omat kohderyhmät. Oppitunnilla analysoidaan yrityksen kohderyhmien tarpeet 

  • Sisältösuunnitelma

Osiossa käydään läpi, miten rakennetaan selkeä ostopolku kohderyhmille verkkosivuilla ja somekanavissa (Facebook, Instagram, LinkedIn) ja mitä asiakkaiden täytyy tietää ennen tuotteen/palvelun kiinnostusta, tutkimuksen ja ostoprosessin aikana. Tehdään sisällön teemalistoja rakennetaan sisältösuunnitelma somekanaville.    

KENELLE OPPITUNTI ON TARKOITETTU?

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille ja yritysorganisaatiolle, jos:

On vaikeaa löytää tietoa, mitä ja miten sisältöä pitää rakentaa digikanavissa

Digikanavien sisällöntuotanto ei tällä hetkellä kiinnosta asiakkaita

Puuttuu postaussuunnitelma ja ei ole osaamista myyntisuppilon hyödyntämisestä sisältömarkkinoinnissa

Yritys haluaa parantaa osto- ja myyntiprosesseja yritysviestinnän kautta

OPPITUNNISTA

PAIKKA

Oppitunti tapahtuu joko Skypen tai Teamsin välityksellä. Oppitunnille kuuluu ennakko- ja kotitehtäviä sekä sähköisessä muodossa materiaalia.

KOULUTTAJA

Elena Sonne kouluttajalta

VARAUS TAI TILAUS

Puhelimen / sähköpostin ennakkovarauksella tai verkkosivun avulla, täyttämällä alla oleva taulukko

OPPITUNNIN KESTO

1,5 – 2 h

SÄHKÖISET MATERIAALIT

Ennakkotehtävät: 

  • Ennakkokysymykset asiakkaista ja yrityksen myyntiprosesseista
  • Tuotteen / palvelun kuvauskaavio

Materiaalit oppitunnin jälkeen:

  • PDF-tiedosto koulutuksen materiaalista: ”Sisältösuunnitelma ja myyntisuppilo”; 
  • Yrityskohtaiset teemalistat hyödyllisistä, viihdyttävistä, brändi ja myyntipostauksista. piilevä myynti postauksista. Esimerkit
  • Toimiva postaussuunnitelma puoleksi vuodeksi

HINTA

99,00 euroa + ALV

***Alennus 10% hinnasta, jos maksat Holvi-verkkokaupasta! Linkki Holvin verkkokauppaan lähetetään ”Vahvistus” – sähköpostilla

TULOKSENA OPPITUNNILTA

Kaikki yrityksen digitaaliset kanavat toimivat kokonaisuutena

Osto- ja myyntiprosessien katselmus ja parannukset

Sisältösuunnitelma digikanaville (verkkosivut ja somekanavat)

VARAA AIKA

Lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyt Tietosuojakäytännöt

Lisää tietoa Elena Sonne: Puh. 0400 624 781 ja sähköposti elena@elenasonne.com