Tule koulutukseen rakentamaan kiinnostavaa ja myytävää sisältöä omalle yritykselle, joka tuo asiakasvirtaa digikanavien avulla

Kirjoittaminen tuottaa monille yrittäjille haasteita, millaista tekstiä pitäisi kirjoittaa digikanavilla, ettei asiakkaalle tule olo, että koko ajan vain tyrkytetään jotain. Yrityksen verkkosivun tai somekanavin sisältö voi olla tyylikäs, mielenkiintoinen tai hauska, mutta jos ei ole myyntitekstiä, sisältö ei tuo myyntiä yritykselle. Oppitunnilla opit myyvien tekstien tekniikkaa (Copywriting), joista hyödyt myynti / markkinointikirjeissä, blogissa tai postauksissa. 

OPPITUNNIN TAVOITTEET

Koulutuksen tavoitteena on oppia:

  • Miten arvioidaan oman tuotteen tai palvelun kysyntää
  • Miten voi helposti tuottaa kohderyhmiä kiinnostavaa sisältöä digikanaville
  • Mikä merkitys triggerillä on?
  • Miten hyödynnetään erilaisia myyntikaavoja myyntitekstissä
  • Opastus myyntisuppilon käytöstä digikanavillasi

OPPITUNNIN SISÄLTÖ

  • Myyntisuppilon perusteet

Myyntisuppilo on ihan yksinkertainen prosessi, joka auttaa yritystä muuttamaan kylmät kävijät kuumiksi liideiksi, eli asiakkaaksi. Myynti suppilo voi olla 4–6 vaiheinen riippuen yritystoiminnasta. Lisätietoa saat tuoreesta blogista https://www.elenasonne.fi/myyntisuppilo/

  • Yrityksen kohderyhmät

Yksinkertaisesti markkinoinnissa on kyse ihmisistä. Siitä, että asiakas haluaa tuntea ja luottaa yritykseen. Mitä enemmän asiakas luottaa yritykseen, sitä nopeammin päädytään ostopäätöksen. Tähän päästäkseen tärkeintä on määrittää omat kohderyhmät. Oppitunnilla analysoidaan yrityksen kohderyhmien tarpeet 

  • Myynti / markkinointi kirjeen perusteet ja rakenne

Jokaisessa postauksessa tai blogissa täytyy olla vastaukset:

  • Miksi ostetaan tuotetta tai palveluja juuri sinulta?
  • Miten kannattaa lähteä miettimään myyntitarjouksia? 

Oppitunnilla käydään läpi muutama kaava, jotka auttavat rakentamaan hyviä tarjouksia ja saavat asiakkaat kiinnostumaan. 

  • Mikä ihmeen triggeri? Mitä sillä tekee…

Triggeri eli laukaiseva tekijä on ihmisaivojen automaattinen reaktio, joka saa meidät kaikki reagoimaan samalla tavalla tietyntyyppisiin ärsykkeisiin: erilaisiin tilanteisiin, tekoihin, keskusteluihin ja jopa eri tavoin kirjoitettuihin teksteihin. Käydään läpi triggerien maailmaa ja tekniikkaa

KENELLE OPPITUNTI ON TARKOITETTU?

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille ja yritysorganisaatiolle, jos:

Ei ole osaamista rakentaa houkuttelevia myyntitarjouksia

Yritys haluaa saada lisää myyntiä, mutta ei tiedä millä keinolla

On vaikea arvioida, mitä asiakkaat oikeasti haluavat, mitkä ovat tuotteen / palvelun painopisteet

Yritys halua tietää, miten saadaan asiakkaalle VAU-efekti oston aikana ja sen jälkeen

OPPITUNNISTA

PAIKKA

Oppitunti tapahtuu joko Skype ntai Teamsin välityksellä. Oppitunnille kuuluu ennakko- ja kotitehtäviä sekä sähköisessä muodossa materiaalia.

KOULUTTAJA

Elena Sonne kouluttajalta

VARAUS TAI TILAUS

Puhelimen / sähköpostin ennakkovarauksella tai verkkosivun avulla, täyttämällä alla oleva taulukko

OPPITUNNIN KESTO

1,5 – 2 h

SÄHKÖISET MATERIAALIT

Ennakkotehtävät: 

  • Ennakkokysymykset asiakkaista ja yrityksen myyntiprosesseista
  • Tuotteen / palvelun kuvauskaavio

Materiaalit oppitunnin jälkeen:

  • PDF-tiedosto koulutuksen materiaalista: ”Myynti / markkinointitekstit”; ”Ennen – ostoaikana – jälkeen”; ”Mitä asiakas haluaa”?
  • Triggerien esimerkit, PDF-tiedosto
  • Myyntitekstien kaavat, esimerkit ja kaavat

HINTA

99,00 euroa + ALV

***Alennus 10% hinnasta, jos maksat Holvi-verkkokaupasta! Linkki Holvin verkkokauppaan lähetetään ”Vahvistus” – sähköpostilla

TULOKSENA OPPITUNNILTA:

Analyysit myyntiprosessista ja asiakkaista. Heikkojen kohteiden analysointi ja parantamiskeinot. 

Myyvien tekstien ja myynti /markkinointikirjeen portfoliot

Yrityksen tarjouksessa tuotteen / palvelun VAU-efektit 

VARAA AIKA

Lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyt Tietosuojakäytännöt

Lisää tietoa Elena Sonne: Puh. 0400 624 781 ja sähköposti elena@elenasonne.com