Nosta digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle koulutuksien avulla!

Oppitunnin avulla yrittäjä ymmärtää asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja ostopsykologiaa. Osaa tunnistaa omia kohderyhmiä ja segmentoida niitä, löytää asiakkaiden tarpeita, toiveita ja ongelmia ja pystyy antamaan ratkaisuja näihin yrityksen tuotteen tai palveluiden avulla. 

OPPITUNNIN TAVOITTEET

Koulutuksen tavoitteena on toimiva asiakas-strategia kohderyhmien löytämisestä ja analyysista, tiedot missä ja millä alustoilla he viihtyvät sekä miten kohderyhmiä voi tavoittaa triggeri-maailman avulla. Yrittäjä tietää, miten toimitaan myyntiprosessin eri vaiheissa ja mitä asiakkaalle vastataan eri tilanteissa.

OPPITUNNIN SISÄLTÖ

  • Yrityksen digitaalisien alustojen analyysi

Askel askeleelta analysoidaan olemassa olevat digikanavat ja löydetään niiden heikot kohdat. Onko verkkosivuilla ja verkkokaupassa konversiota? Jos, ei ole – tunnistettaan miksi. Suunnitellaan toimenpiteitä, aikataulut ja strategia.

  • Asiakkaiden avatarit

Asiakkaan avatar, eli asiakkaan profiili – virtuaalinen hahmo, joka laaditaan selvityksien avulla yrityksen asiakkaista. Selvitys auttaa parantamaan liiketoimintaa ja markkinoinnin toimenpiteitä, sekä kohdistamaan mainoskampanjat tarkasti, sekä parantamaan asiakastarpeita palvelujen tai tuotteiden avulla. Avatarissa käydään läpi kohderyhmien ostomotivaatiota, kipupisteitä, ongelmat, ratkaisut ja toiveet.    

  • Miten kohderyhmiä voi tavoittaa

Selvitetään mikä on triggeri ja miten se toimii myyntitarjouksessa erikanavissa. Tutustutaan myyntisuppiloon ja sen toiminta periaatteeseen.

  • Asiakkaan vastaväitteet

Väitteet ja epäilykset – ajatukset ja tunteet, jotka heräävät asiakkaassa silloin, kun hän haluaa ostaa jotain. Oppitunnilla räätälöidään kaikki mahdolliset vastaväitteet etukäteen ja mietitään, miten siihen voi reagoida ja vastata.

KENELLE OPPITUNTI ON TARKOITETTU?

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille ja yritysorganisaatiolle, joilla:

On epävarma omista kohderyhmistä, kenelle markkinoidaan ja miten myydään

On tarve ymmärtämään, mitä asiakas oikeasti haluaa ja mitä ratkaisuja hän ongelmiinsa tarvitsee

PAIKKA

Oppitunti tapahtuu joko Skypen tai Teamsin välityksellä. Oppitunnille kuuluu ennakko- ja kotitehtäviä sekä sähköisessä muodossa materiaalia.

KOULUTTAJA

Elena Sonne kouluttajalta

VARAUS TAI TILAUS

Puhelimen / sähköpostin ennakkovarauksella tai verkkosivun avulla, täyttämällä alla oleva taulukko

OPPITUNNIN KESTO

1,5 – 2 h

SÄHKÖISET MATERIAALIT

Ennakkotehtävät: 

  • Taulukko kohderyhmien tunnistamisesta
  • Omien kanavien tunnistus-opastus

materiaalit oppitunnin jälken:

  • PDF-tiedosto koulutuksen materiaalista: ”Markkinoinnissa käytetään termejä sinisen meren strategia ja punainen meri”
  • Yrityksen kohderyhmien avatarit, kipupisteet, toiveet, ongelmat ja ratkaisut
  • Suunnitelma palvelun tai tuotteen tarjonnan parantamisesta
  • Myyntiprosessin triggerit, myytävät tekstit

HINTA

99,00 euroa + ALV

***Alennus 10% hinnasta, jos maksat Holvi-verkkokaupasta! Linkki Holvin verkkokauppaan lähetetään ”Vahvistus” – sähköpostilla

TULOKSENA OPPITUNNILTA:

Yrittäjä tunnistaa omia kohderyhmiä, heidän kipupisteensä ja osaa helposti rakentaa asiakkaille ratkaisut heidän ongelmiinsa.

Tietää mikä vaikuttaa ostopäätökseen, sukupolvien ostomotivaatio ja maslow tarvehierarkiaan tutustuminen.

VARAA AIKA

Lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyt Tietosuojakäytännöt

Lisää tietoa Elena Sonne: Puh. 0400 624 781 ja sähköposti elena@elenasonne.com