Nosta digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle koulutuksien avulla!

Oppitunnilla yrittäjä saa tiedot, mihin täytyy panostaa kilpailukyvyn parantamiseksi oman brändin ja sinisen meren strategian avulla. Miten erottautuu kilpailijoista oman tuotteen tai palvelun kautta.

 OPPITUNNIN TAVOITTEET

Koulutuksen tavoitteena on toimiva kilpailija-analyysi ja suunnitelma, miten voit erottautua kilpailijoista ja rakentaa erilaisen, oman polun markkinoinnissa. Kilpailija-analyysi myös auttaa omien vahvuuksien tunnistamiseen ja brändien rakentamiseen. 

OPPITUNNIN SISÄLTÖ

  • Opastus sinisen ja punaisen meren strategiasta

Markkinoinnissa käytetään termejä sinisen meren strategia ja punainen meri. Mitä se tarkoittaa yrityksille?

  • Kilpailija-analyysi ja sinisen meren strategia

Opit ettei kannata tarjota kaikille kaikkea vaan päätetään oman tuotteen tai palvelun painopisteet niin, että niillä on asiakkaalle merkittävämpi arvo kuin kilpailijoiden tarjoamilla tuotteilla

  • Miten päästään eroon kilpailusta

Teorian pohjalta oppitunnilla on taulukko mitä täyttämällä ymmärretään painopisteet, mihin kannattaa panostaa ja mitä karsia pois. Taulukko auttaa nostamaan yrityksen tuotteen tai palvelun arvoa asiakkaille

  • Tuotteistamisen suunnitelma

Tuotteistamisen perusajatus – tuotteen tai palvelun kehittäminen niin, että se vastaa asiakkaiden tarpeita ja on kilpailukykyinen alansa markkinoilla

KENELLE OPPITUNTI ON TARKOITETTU?

Koulutus on tarkoitettu yrittäjille ja yritysorganisaatiolle, joilla:

On tarve erottua kilpailijoista

On epävarma omista kohderyhmistä. Kenelle markkinoidaan, myydään ja miten?

PAIKKA

Oppitunti tapahtuu joko Skypen tai Teamsin välityksellä. Oppitunnille kuuluu ennakko- ja kotitehtäviä sekä sähköisessä muodossa materiaalia.

KOULUTTAJA

Elena Sonne kouluttajalta

OPPITUNNIN KESTO

1,5 – 2 h

SÄHKÖISET MATERIAALIT

Ennakkotehtävät: 

  • Kilpailija-analyysin taulukko
  • Yrityksen arvojen kartta

Materiaalit oppitunnin jälkeen:

  • PDF-tiedosto koulutuksen materiaalista: ”Markkinoinnissa käytetään termejä sinisen meren strategia ja punainen meri”
  • Kilpailija-analyysi
  • Suunnitelma brändin rakentamisesta ja kilpailukykyjen parantamisesta

HINTA

99,00 euroa + ALV

***Alennus 10% hinnasta, jos maksat Holvi-verkkokaupasta! Linkki Holvin verkkokauppaan lähetetään ”Vahvistus” – sähköpostilla

TULOKSENA OPPITUNNILTA:

Tuloksena on toimiva suunnitelma mihin täytyy panostaa kilpailukyvyn parantamiseksi

Kilpailijoista erottuminen oman tuotteen tai palvelun kautta, omien kohderyhmien tunnistaminen ja tiedot, millä alustoilla kohderyhmät liikkuvat

VARAA AIKA

Lähettämällä tämän lomakkeen hyväksyt Tietosuojakäytännöt

Lisää tietoa Elena Sonne: Puh. 0400 624 781 ja sähköposti elena@elenasonne.com